luni, 3 august 2009

Saptamana 3.

Mda.
A mai trecut o saptamana 8-|
Nimic interesant.
Antrenamente.
Iesit in oras.
Si calduraa. :|

Am fost sambata seara la Romanian Top Hits Premiile muzicale.
La Bacau.
A prezentat Dan Negru.
Au venit pe scena multi artisti faimosi, dar au venit si niste... pitipoance. Ca altfel nu le pot numi. :))
Eu am ajuns mai tarziu asa ca n`am prins toti artistii din seara aia. :D
Am prins pe:
1. Zero ( cam ultima parte de la ei )
2. Black Diamond ( Nu stiu cine e :)) )
3. Ladies ( Donno :]] )
4. Puya :x ( cu Tom Baxter si Dj Gras )



5. Fly Project ( Super smecher :x )



6. Tom Boxer ( Cu Mike Diamondz :] )



7. Connect-r ( M.am indragostiit :x :]] )



8. Matteo ( Demential :x )



9. Dj Sava ( Cu Raluca )



10. Keo ( Nu ma asteptam sa cante asa de frumos. )
11. Blaxy Girls
12. Roxy Rox ( Sau cum se scrie :]] )
13. Camille Jones ( Invitat Special )

And that.s it :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu